Privacy statement

KESLA OYJ ONLINE SHOP

Customer register 7 April 2020

Controller

Kesla Oyj, Kuurnankatu 24, FI-80100 Joensuu

Contact person for matters relating to the register

Heini Ketolainen, heini.ketolainen@kesla.com

The purpose of the register is to maintain the company’s customer register, manage, archive and process customer orders, and manage customer relationships. Personal data is processed within the limits permitted and required by the Data Protection Regulation.

The company may use partners to maintain customer and service relationships, in which case some of the register information may be transferred to the partner’s servers due to technical requirements. The data is processed only for maintaining the company’s customer relationships through technical interfaces.

Register data contents

The customer register contains the name and contact information provided by the customer when placing an order:

– First and last name of the person

– Postal address

– E-mail address

– Telephone number

– Contents of the order

– Payment transaction details

Personal data retention period

10 years from the end of the customer relationship.

Regular destinations of disclosed data

Personal data is transferred solely for order management purposes to Kesla’s own order management system and to the delivery system.

Personal data of a data subject will be deleted at the request of the data subject, unless legislation, outstanding invoices or debt recovery measures prevent the deletion of personal data.

Transfer of data outside the EU or EEA

Data will not be transferred outside the EU or EEA.

Protection of the data file

Data in the register is stored in the system of the Holvi online shop, Kesla Oyj’s order management system and the delivery system.

The technical protection of the Holvi online shop system is the responsibility of the service provider. The technical protection of Kesla Oyj’s order management system is the responsibility of Kesla Oyj and that of the delivery system is the responsibility of Posti Group Oyj.

All the systems are heavily password-protected and only accessible by designated persons.

Cookies

Kesla Oyj does not use cookies in the online shop.

Right of inspection

Data subjects have the right to inspect their data contained in the register. The inspection request must be made in writing by contacting the customer service of the company or the contact person of the register in Finnish or English. The inspection request must be signed. Data subjects also have the right to request rectification of data.

Right of appeal

Under Article 77, every data subject has the right to lodge a complaint with a supervisory authority, in particular in the Member State of his or her habitual residence, place of work or place of the alleged infringement.

Contact details of the national supervisory authority:

Office of the Data Protection Ombudsman

P.O. Box 800, Ratapihantie 9, FI-00521 Helsinki

tel. 029 56 66700

tietosuoja@om.fi

www.tietosuoja.fi

Your shopping cart is empty

Gift cards used in the shopping cart

Suodata tuotteita

Terms and conditions

TOIMITUSEHDOT

Voimassa 7.4.2020 alkaen

Verkkokauppa
Kesla Oyj Y-tunnus 0168715-8, Kuurnankatu 24, 80100 JOENSUU, myy tuotteita täysiikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakastiedot

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Asiakkaiden tiedot on tallennettu Kesla Oyj:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. Tietosuojaasetuksen mukainen tietosuojaseloste on nähtävillä Kesla Oyj:n verkkosivuilla.

Maksaminen ja maksutavat

Käytössäsi on suomalaisten pankkien verkkomaksut ja voit myös maksaa yleisimmillä luottokorteilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitamme tilaukset postitse asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 14 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen spare.parts@kesla.com tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituk-sesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Palautusosoite:

Kesla Oyj / verkkokauppapalautukset
Kuurnankatu 24
80100 JOENSUU

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 30 euron maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin. Kesla Oyj vastaa tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta, kun tuotteen takuu on päättynyt tai takuuta ei ole myönnetty.

Erimielisyyksien ratkaiseminen

Kuluttaja-asiakkaana sinulla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn tulee sinun olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Voit nostaa sopimuksen velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Kesla Oyj:tä vastaan joko Kesla Oyj:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä sinulla on asuinpaikka.